Monday, October 19, 2009

ZaHRa vs BaLDi

citer ni macam dah basi skit lah..citer 2 minggu lepas..mase ni ummi dengan zahra tido umah opah..abah keje..tengah rilek2 malam tengok tv..sekali tu zahra rembat mama cu punyer baldi dan buat main..seboleh-boleh zahra nak angkat baldi tu..tengok jelah telatah zahra ni..

kuat nyer zahra..
sempat pandang kamera dulu..
bersungguh-sungguh..
tarik jangan tak tarik..
pose zahra bersama baldi..
tak putus asa..
geram nyer..


3 comments:

Miela77 said...

Salam kenal...meh join Miela77 Aksi Di Aidilfitri Contest lak dan berpeluang memenangi hadiah bernilai RM40 keatas..tinggal 3 hari je lagi.. http://miela77.blogspot.com/2009/09/miela77-aksi-di-aidilfitri-contest.html

Promosi UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal 5ml 3 botol hanya RM55 termasuk pos laju..sesuai tuk demam, selsema, batuk, gejala ILI, cegah H1N1, asma, dan pelbagai penyakit lain..order ke Miela.77@gmail.com

Promosi Coolababy Cloth Diaper One Size Pocket hanya RM28 termasuk 2 insert. Tawaran sehingga 23 Okt je..

lily azliyana @ mama zara said...

Wah2x..kuatnye Zahra angkat baldi tu. tp kan, dr pengalaman jaga anak ni, diorang nampaknye mmg lebih suka main benda2 di keliling rumah berbanding mainan2 yg dibeli..tk beli menan pon tkpe..dh byk mainan free..hahaha..

@>--ummi zahra--<@ said...

miela 77 : insyAllah..saye akan jenguk blog awak..

lily : tu lah..puas kite umpan bagi mainan suruh duduk diam..baldi jugak yang dikejar nye..