Tuesday, October 13, 2009

Contest Wansteddy: Love Teddy Bear.

mase untuk ummi masuk contest lagi...ni tarikh tutup nak dekat..tu yang wat n3 ni dulu..ikut jer syarat-syarat kat bawah..

Syarat-syarat wansteddy contest....

1. Jadi follower wansteddy. DONE!

2. Taruk link blog wansteddy kat bloglist anda. DONE!

3. Tepek banner contest wansteddy kat sidebar blog anda. DONE!

4. Sediakan satu n3 yang bertajuk contest wansteddy: love teddy bear. DONE!

5. Adakah anda meminati teddy bear? Berikan jawapan ya atau tidak.
Tentu lah YA..

6. Tepek gambar mana2 gambar anda atau ahli keluarga anda yang paling anda sukai. Tak kisah la gambar masa kecik mahupun gambar terkini. Pastikan gambarnya jelas. Anda dialu-alukan meletakkan gambar bersama teddy bear (tiada paksaan).

Ni lah gambor yang dipertandingkan..gambor anak dara ummi..


7. Ceritakan kenapa anda sukakan gambar tersebut.

ummi suka sangat gambor ni..sebab nyer, anak dara ummi si zahra ni sangat lah payah senyum bile bergambor..bile kite nak amik jer gambor dier, mule lah dier tengok jer kamera tu..suruh senyum pun susah..tapi, mase ni, ummi berdua jer dengan zahra kat umah..abah keje..gambar ni sebelum raye ari tu lah..ummi tengah takde keje..skali tu, dapat plak snap gambar zahra tengah senyum dengan aksi manja nyer..so, sweet..tu yang ummi suka sangat dengan gambor ni..manis jer anak ummi bile senyum..anak dara kenalah senyum selalu kan..baru lah cantik..hihi..


3 comments:

Qistina's Mama n Abah said...

Good luck untuk zahra ye.. sha tgk mimie join..sha pun join gak..hehehe..tak malu...

Diamilikku said...

rajin sungguh haiii masuk contest...hehehhehe...nanti kitorangnaik Kl..sy nak ajak mizan gi jalan2 jumpa mimie lah...dah kata mizan kenal kan...

@>--ummi zahra--<@ said...

mama tina : hehe..tq sha..

diamilikku : nanti abis pantang datang lah turun kajang..leh jumper alesha & aisy..