Wednesday, October 7, 2009

KeSuNgGuHaN ZaHRa UnTuK MeRaNgKaK

3 oktober 2009 ari tu..malam..mase tu ummi tido umah opah sebab abah keje 24 jam..macam biasa lah kan..tengah2 tengok tv..sekali tu, zahra tengah berusah mengangkat bontot..zahra dah mule nak merangkak..tapi masih baru lagi..bangun skit jer, baru jalan jer, jatuh..tapi tengok zahra ni bersungguh-sungguh betul..zahra tetap gak nak buat..bile tak berjaya tu mule lah mulut bising..geram sebab tak berjaya..nak nangis pun ader..seronok bile anak ummi makin bertambah lagi perkembangan dalam diri dier..tengok lah aksi zahra nak merangkak ni..comeii jer ummi rase..
tengah amik mood nak bangun..mule nak bangun..zahra suke wat mulut camni..
step pertama..berjaya bangun..
mule nak ke depan..tapi asyik berundur jer..
dah makin selesa..


2 comments:

Qistina's Mama n Abah said...

Go zahra go!

Ummi zahra..bila zahra nak merangkak tu elakkan dia pakai suar panjang la. Suar pjg licin. sat lagi kang tersembam pulak..

Kalau dia dah pro nanti tak pe..

@>--ummi zahra--<@ said...

yeke..tq sebab bagi tips untuk zahra..nanti kalo ade ape2 ilmu lagi, kongsilah dengan ummi & zahra yer..