Sunday, November 29, 2009

SeRoNoK NyE MaNDi..

muka penuh kegembiraan..
nak amik kamera kat tangan ummi..
cibuk main bola..
abah mandikan zahra..

mase ni petang minggu..rase malas nak kuar pi mane2..sebab hujan jer..petang tu, abah zahra pun takdelah keje..amik kolam nak bagi zahra mandi..abah lah yang sibuk isi air..happy sangat zahra mase mandi dalam kolam tu..zahra ni memang tak takut air..kalo nampak air..zahra yang sibuk kejar nak pegi air..tengok jelah gelagat zahra dalam kolam tu..dengar gelak ketawa zahra jelah..


4 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.comeyl nye zahra
.chacha pun suke mndi dlm kolam cmtu
.hee

@>--ummi zahra--<@ said...

yeke..same lah dengan budak zahra ni..pantang dengar air..nak dikejar nyer..

lily azliyana @ mama zara said...

Beshnyer Zahra dh ade kolam mandi sndiri. Zara smpai skang lom ade pool bermandi manda tuh..mandi dlm besen jek..heheheh..

@>--ummi zahra--<@ said...

sebenar nye beli kolam tu utk letak barang mainan zahra..bagi dier leka duduk dalam tu sementara kite nak wat keje..tapi, hampeh jer..sekejap jer duduk..pastu merayap gak..