Monday, November 9, 2009

KoNoN-KoNoN KaMeRa CaNgGiH..Huhuhu..

gambar ummi & zahra haruslah ade..
zahra yang comel..hihihi..
kalo zahra dah bley cakap, mesti dier kate..'ape lah ummi aku wat ni..??'
dari posisi jauh skit..macam bagus jer..
kantoi nampak kamera...hahaha..

mase ni gambar nak pegi kenduri kat umah nek busu..daam kete ummi tengah takde keje..amik gambar zahra dari side mirror..hahaha..ape yang jadi..konon-konon nyer kamera canggih yang gedabak tulah..macam canon slr ke, olympus ker..atau brand yang canggih2 lagi tu..huhuhu..rupenyer kamera brand kodak biase jer..hihihi..ummi memang giler tengok kamera yang gedabak2 tu..cantik jer gambar..kekadang tu berangan gak bile lah nak dapat kamera tu..tapi bile pikir harga pun ribu riban..terpaksa lah lupe kan hasrat..lagi pun kalo pakai kamera tu kena ader ilmu skit kot pasal fotoshot..betul tak..??ummi agak jelah..kalo tak hampeh jer..ummi nak berangan lagi lah ..bile lah boleh ummi pakai kamera macam tu...???hihihi..



3 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

huu..samela. sy pon berangan nak DSLR tuh..mesti syiok dpt tngkap gmbar cntik. isunye, tkde sape sudi derma sbb harga mahal sgt..=p

Diamilikku said...

hurm....hari tu ke kajang..tapi hari org bekerja..dah cakap kat mizan..tapi takde rezeki nak jumpa..nanti hari2 lain kita leh jumpa kannn

[-suziey-] said...

waaaaa seni mengambil gambo..xkisah la kamera gedabak ke x kan..hehe