Monday, November 2, 2009

NgAnGa....

lame sungguh ummi tak update blog ni..tak sempat lah..so banyak citer yang ummi akan hapdetkan, citer2 dua tiga minggu yang lepas..boleh kan..anak ummi ni skarang dah makin laju menyelar nyer..100 km per jam rase nyer..hehehe..tapi kalo dier mule nak menyelar untuk capai barang..mulut nyer mesti ternganga..hihihi..tomei plak ummi tengok..zahra ni memang banyak koleksi gambar nganga ni..dah baka ummi nak wat camner kan..tapi layan jer lah gambar zahra menyelar ni..huhuhu..

mule mengesan sasaran..huhuhu..
ayuh..serang...!!tu yang mulut nganga..
nganga lagi..
dan lagi..
sempat berposing depan kamera plak..hihihi..

tu lah gaya nyer anak gadis ummi ni..mulut asyik nak nganga jer..sebab ikut mulut ummi..tiga segi..hehehe..



1 comment:

lily azliyana @ mama zara said...

hehehe..ade yerk mulut tiga segi..
apepon, Zahra ttp maintain cumei..=D