Tuesday, July 6, 2010

Wajah-wajah Zahra

Sekadar berkongsi wajah-wajah zahra di usia 15 bulan..dah besar dah anak dara ummi ni..tapi sangat aktif..oklah, seronok tengok zahra aktif..sekurang-kurang nya badan zahra cergas kan..tapi, satu jer yang merungsingkan hati ummi..zahra ni banyak benda yang dier paham..tapi, bile kite cakap, 'jangan..tak boleh..',,zahra tak nak dengar..macamna nak buat ek..???

mase ni ummi n abah bawak zahra jalan-jalan kat Jusco Cheras Selatan..
seronok jer main kereta tu..pastu kat jusco tu ade binatang bulu2 yang boleh naik macam kat MInes tu..ummi nak lah zahra main bende alah tu..skali tu zahra tak nak..penakut gak anak ummi ni..lasak jer bukan main..

gambar zahra dalam kereta wif ummi n abah..

1 comment:

lily azliyana @ mama zara said...

hehe..budak2 biasalah..nak jugak buat benda yg die suka..Zara pon same jek..kdg2 tak takut langsung ngan mama die..dh kena marah tk bg buat sesuatu benda tuh, die still nak buat jugak..huhu