Monday, July 5, 2010

Model Peti Ais

ni budak zahra yang takde keje..ummi memang sebulan skali akan buang frozen kat peti ais tu..so, ummi biarkan lah terbuka pintu peti ais tu..sekali tu, datang ini budak tecit, dier boleh posing dalam peti ais tu..ala ala model peti ais jadi nya..layan lah picca zahra tu..

amboi..beri-ia posing..
tahu jer ummi tengah amik gambar zahra..
dah penat posing..cik zahra masuk dalam plak..
ish..ish..

4 comments:

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

chomell..nasib baik muat2 jer peti ais tu ngan zara..heheh

lily azliyana @ mama zara said...

Slm ummi Zahra..lame sungguh tk update blog yek..tp yg bestnye bile dh update, blog sudah berwajah baru..ceria!!..=)

Diamilikku said...

jgn tertutup pintu peti ais sudah...terkurung zahra dalam tu nanti

@>--ummi zahra--<@ said...

ummi aisyah - tu lah..peti ais kecik..mmg ngam2 masuk dlm tu..

lily - ni tgh ambik mood utk wat n3 lah ni..

sue - mmg kite tak bergerak dari peti ais tu..sbb cik zahra ni dah pandai main tutup pintu..