Monday, July 26, 2010

Funny Vacation Contest


contest kedua yang ummi nak join ialah, 'Funny Vacation Contest'..ummi rase ramai yang dah tahu pasal contest ni kan..ummi jer yang lambat..contest ni anjuran cik diana..sesape yang nak join lagi, sila klik sini..gambar yang dipertaruhkan adalah.....
*
*
*
*
*

mase ni ummi ade wat trip ke Cameron Highland dengan my BFF pada 23 - 25 April 2010...5 family..gambar ni diambil oleh one of my BFF, zuraini..ni mase ari kedua (24 april 2010)..kitorang tengah minum teh kat Boh Tea Centre, Sungei Palas..memandangkan zahra dah muntah dalam kereta mase dalam perjalanan ke sungai palas..mabuk agak nyer..so, mood cik zahra ni tengah sangat jatuh merundum..die memang tengah sangat moody..tengah minum-minum tu, zahra boleh mengamuk n terus meniarap atas lantai tu..ya rabbi..kaki-kaki yang kelihatan tu, adalah kaki ummi dan abah yang kelam kabut nak angkat zahra..bertuah betul.. merajuk sampai meniarap kat lantai..hihihi..

tu lah cerita pasal vacation pegi cameron..tak seronok sebab cik zahra mabuk...macam ummi dier..hihihi..harap puan penganjur berpuas hati..mudah-mudahan ade rezeki zahra..

3 comments:

Diamilikku said...

wahh masuk jugak yer...gud luck mimie...wink wink

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

mak ai sampai macam tu skali zahra merajuk hihi..gud lak zahra!!

@>--ummi zahra--<@ said...

sue - tq..gud luck 2 u too..

ummi aisyah - mmg camtu merajuk dier..jenuh nak memujuk..