Tuesday, November 20, 2012

Pot Luck n makan-makan

jumaat sebelum minggu yang banyak cuti-cuti tersepit tu..ummi n geng2 ummi kat ofis tu ade buat potluck..saje suke2..kot2 lah ummi terbersalin nanti..so, macam-macam menu lah yang diorang masak..ummi cume bawak nasi jer..diorang kesian kat mak buyung ni..tapi, bajet nasi terkurang plak..ngam-ngam je dapat makan..kesian plak takut2 putus suap..masing-masing meratah lauk...layan jelah gambar-gambar mase pot luck tu..
kebetulan, mase pot luck tu besday cik izaidah..yang baju biru kosong tu..
so, die potong lah triffle yang di buat oleh cik bella..bercermin mata..sedap..
masing-masing posing melihat perut ummi yang makin membesar itu..
posing2 lagi sebelum makan..
ni lah antara juadah yang di bawak..gigih ummi bawak periuk nasi terus..
tapi nasi tak cukup..huhuhu..salah bajet..
last but not least..posing dari mak buyung..


2 comments:

deq su said...

nampak ko sedit agak kurus dr pregnent yg lalu...

@>--ummi zahra--<@ said...

yeke deq sue..??hehehe..blh diet lah lepas ni..hahaha..gigih..