Wednesday, October 24, 2012

Taska di Ofis...

bersiaran daripada ofis..ari ni ummi masih lagi bekerja..tapi syok ooh..tak payah nak bersesak-sesak kat jalan raya..lancar jer perjalanan..hehehe..memandangkan esok dah raye, jadi taska tempat zahra tu bercuti lah awal satu hari..disebabkan opah n atok dah balik kampung ari rabu lagi, jadinye ari ni ummi pun mengangkut lah zahra ke opis..jadi taska lah sekejap ofis ni..abah pun keje, tu yang takde sape nak jage zahra..nasib baik bos ummi pun cuti..tu yang decide bawak zahra..kalo tak, nak tak nak terpaksa lah cuti..pagi2 lagi dah kejut zahra..mandikan die..nasib baik x buat sangat perangai..pastu singgah beli makanan siap2..senang, tak payah nak kuar2..ummi pun dah malas dah nak drive ke hulu ke hilir..sampai ofis dah bagi zahra makan nasi lemak + milo ais..dah b***k siap2 kat opis ni..ni tengah sibuk main lah tu..dok menyonteng n main cop2 kat buku2 terpakai..dah puas di ajak tido..tapi tak mahu..dok tahan mengantok..dah lah tadi, gara2 dok asyik menahan kencing..zahra boleh terlepas kat dalam opis ni..adoiaai..dah jadi cleaner ummi pepagi ni..nasib baik lantai, kalo carpet tak ke haru..zahra..zahra..tengahari ni sebenarnye, abah zahra dah balik rumah,,die suruh hantar..tengoklah kalo ummi rajin nak balik umah..kalo tak, dok kat ofis jelah sampai petang..

so, di kesempatan nak raye sok, ummi sekeluarga nk ucap Salam Aidil Adha untuk semua rakan2 blogger walau di mana kalian berada....hati-hati di jalan raya...

2 comments:

Ibu Lala said...

hye salam ziarah...singgah la blog saya. follow awk ye..

deq su said...

hee hee.. aku ingat ari khamis tu nk bwk ikhlas gie opis gak tp xjadi.. kang habis opis tu dia buat mcm taska..