Monday, August 2, 2010

Hari Ni Genap 4 Tahun

ari ni n3 tanpa gambar ye..ade n3 lain lagi ummi nak masukkan..tapi nantilah..ummi bz skit..ummi masukkan n3 ni jer dulu k..act., ari ni 3 ogos 2010, genap 4 tahun ummi bekerja sebagai penjawat awam am nye dan sebagai pekerja di agensi nuklear malaysia khusus nye..cepat betul mase berlalu kan..banyak lah kenangan pahit manis masam ummi kat sini..dah boleh ni kalo nak mintak tukar keje kat tempat lain..hehehe..bosan gak bile lame-lame keje kat tempat yang same kan..sekurang nyer ummi boleh menambah kan pengetahuan dan mencari pengalaman baru kat tempat baru kan..tak kan nak wat keje yang same jer kan..tapi, walau ape pun, ummi bersyukur sebab ade kerja kan..daripada orang lain yang ramai menganggur tu..kesian tau..ummi dah pernah rase..3 tahun juga baru ummi dapat keje..huhuhu..tu citer lame..ummi dah pun story pasal tu kat n3 ini..ape yang penting, hidup mesti diteruskan..kena terus pandang ke depan..sekali sekala pandang belakang takpelah..hehehe..semoga ummi akan keje dengan lebih succes dan jangan malas-malas lagi..tapi kan biler asyik wat bende yang same jer boleh jadi malas jugak kan..hahaha..ape-ape ajelah..

7 comments:

[-suziey-] said...

waaa dh 4 thun ek keje ngn gomen..smga bertmbh melimpah ruah la rezeki...

@>--ummi zahra--<@ said...

suziey - tq..amin..mudah-mudahan..

Diamilikku said...

waaa bestnya dah 4 tahun...kita baru nak masuk tiga tahun bulan 2 tahun depan

@>--ummi zahra--<@ said...

tu lah sue..tak sangka plak dah 4 tahun..kejap jer rase..

Yan said...

owh klu dah 4 tahun keje ngan gomen... boleh mintak transfer eh

@>--ummi zahra--<@ said...

yan - hehehe..boleh kot..

CuTeMiUt78 said...

kira ok la kan.. ada gak keja tetap.. sama la.. kita dulu pun duk keja kat tmpt lama dkt 10 thn gak.. bosan + tertekan.. tu yg kena keluar cari pengalaman lain..