Thursday, May 13, 2010

Wedding @ Dewan Sejarah, KL

ari ahad lepas, 8 mei 2010, ader wedding cousin ummi..dier wat kat Dewan sejarah..betul-betul sebelah Perpustakaan Negara..sangat suke dengan dewan tu..dewan dalam bangunan..confirm lah ader aircond kan..pak uteh ummi sewa dewan ni, rm2,000..ummi suka sangat dengan deco dier..gambar ummi tak banyak kali ni..zahra pun same..sebab zahra buat perangai nak mengamuk dier..so, banyak nyer, mama cu jadi model ok..abah zahra plak takde mase ni..kena keje plak..gerak dari kajang dalam kol 10 lebih..yelah, mama cu nak kena bagi bunga telor kat orang kan..kena lah sampai awal..tema untuk ari tu adalah hitam putih..memang ramai lah orang datang sebab anak sulung kan walau pun lelaki..ummi terdengar-dengar ramai yang suker dengan deco dewan tu..kol 4.00 petang majlis selesai..kat bawah ni, gambar di sekitar majlis..
*


*


*


*


*


keadaan dalam dewan..
mama cu di depan meja makan beradap..
pelamin pengantin..
setiap meja ader deko ni..
mama cu lagi berposing dengan lilin..
mama cu, atok, nek nyang n opah..
ummi n mama cu depan pintu gerbang..
atok ngan zahra..
alif & baizura..cousin ummi yang lelaki tu..
ummi bergambar dengan pengantin..
anak beranak..atok n nek nyang..
puteri-puteri di majlis tersebut..
yang tukang bagi paper bag..
nasib baik dewan tu ader sediakan bilik berehat untuk ahli keluarga..
tengok lah si zahra tu bergumpal dengan atok nyer..
melompat-lompat..
ni lah keluarga pengantin..sumer hero..

1 comment:

Ummi Aisyah said...

black n white.memng nampak eksklusif..cantik pelaminnya