Sunday, April 18, 2010

Muka Budak Baru Lepas Nangis + Merajuk

Actually, gambar n tajuk n3 ni dah lame ummi masuk kan..tapi takde idea nak mengarang..layan jelah gambar zahra yang dah tengah bersiap-siap nak tido ni..muka budak baru lepas nangis..memang dah pandai merajuk sekarang ni..kalo merajuk jer, zahra cari mane-mane sudut dok tutup muka..pandai betul sekarang ni..zahra..zahra.

serius pandang tv..
masam jer muka..
ummi panggil pun wat dek jer..

5 comments:

Katak Ijau said...

kak mimi......
sy tag akak utk award kt blog saya..
meh dtg amik yerk...
leh buat exercise skali...hehe
(^_^)v

Diamilikku said...

sian dia majuk ngan nangis...mesti ummi kacau zahra kannn

ummiaisyah said...

oo..dah pandai merajuk yek..abih tu nak pujuk ngan ape tu?

@>--ummi zahra--<@ said...

naim - yeke..nanti akak wat tag tu yer..lepas balik dari cameron yer..

sue - zahra ni dah kemain lagi lasak nyer..kite riso kalo dier jatuh jer..kepala tu tak payah cakap lah..dah banyak kali terhantuk..

ummiaisyah - peluk2 dier pastu bagi minum air masak skit..pastu bawak naik tido kat bilik opah yg ader aircond..huhuuhu..

Katak Ijau said...

kak mimi...
sy tag akak lagi... :)
ade soklan baru...
sile check yer...
haha...