Friday, April 16, 2010

Derita Sakit Bahu..

ummi kan, sejak dua tiga minggu kebelakangan ni, asyik rase sakit bahu jer..sakit dier menyucuk-nyucuk sampai ke tengkuk..tak tahu lah sebab ape..ade yang kate, kalo sakit bahu tu, stress..ye ke..adakah sebab badan ummi ni tersangat lah penat dan perlu rehat..atau pun disebabkan pantang yang tak berapa nak pantang atau pun sebab terlalu lame mengadap pc dalam posisi tak betul....macam-macam kemungkinan lah kan..tu yang bile tibe jer ari ahad, ummi rase seronok bangat..nak berehat kat umah + tido lame skit..hehehe..boleh tak camtu..so, aktiviti minggu ni belum decide lagi nak pegi mane..rase nyer tak balik umah mak tok zahra kot..sebab mak tok kate ari tu nak balik kedah minggu ni..leh lah ummi kemas-kemas umah dan kemas-kemas beg skit..persiapan untuk pegi cameron minggu depan..hehehe..wah..tak sabar nyer nak cuti-cuti malaysia..nak makan angin..ok lah..tu jer kot nak story di petang jumaat yang indah..sebab ummi dah malas nak wat keje...hihihi..

3 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

harap cepatla ok ye bahu tuh..klu tk, siksa gak nak berjalan2..

nway, selamat bercuti yek..bestnye Zahra nk gi cameron yek..=))

ummiaisyah said...

salm perkenalan,
kesiannya mama zahra..better pegi mengurut takut nanti melarat lagi..

Diamilikku said...

biasanya kalau stress sakit kat tengkuk...hehehhe..kalau bahu tak tahulah pulak..mungkin duduk lama kot depan pc...takpun posisi duduk tak betul...beli kusyen kecik satu..letak kat kerusi ofis..biar beralas...