Sunday, July 26, 2009

AkTiViTi JuMaaT MaLaM

zahra yang dah keletihan lepas balik dari tesco..
dengan ummi sblm pi tesco..

Ari khamis 23 julai 2009, warga kerajaan dapat gaji..menjadi kebiasaan, lepas jer gaji, ummi dan abah akan bawak zahra pegi shopping barang2 dapur, barangan keperluan harian dan juga barang2 zahra..lepas maghrib dalam kol 8.00 malam, zahra pun kuar dengan ummi n abah..destinasi pertama zahra ialah billion kajang..kat sini ummi dapat pampers zahra jer sebab murah plak kat sini..pampers drypers wee wee dry size M84 berharga rm33.90..beli 1 pack..destinasi kedua plak, abah bawak pi billion pkns..kat sini dapat susu zahra..snow step 1 rm47.90..ummi beli 2 tin..selepas membeli barangan keperluan zahra, abah pun meneruskan perjalanan dan bawak zahra ke tesco kajang plak..kat sini ummi biase beli barang keperluan harian dan barangan dapur..kat tesco, zahra x tido pun..mata bulat jer tengok orang..ummi dah x larat dah..badan penat..shopping2, dalam kol 11.00 gak baru gerak balik..zahra dah mengamuk dah..sebab mata dah ngantok..ummi n abah pun malas nakturun makan..cume bungkus jer..ummi makan nasi goreng cili padi n abah makan bihun hailam..balik makan kat umah..sampai umah, ummi terus uruskan zahra..tukar baju n pampers zahra..lepas ummi makan, ummi pun tido kan zahra..ummi plak, dekat kol 2.00 pagi baru tido sebab mengemas umah..sok pepagi lagi nak kuar pi jalan dah..

1 comment:

JiwaJitu said...

CikPuan,,,rasanya tak cukup satu...Zahra perlu
teman bersantai, erm,,jangan marah!