Monday, March 8, 2010

BeTuL Ke..KaLo BuDaK TiDo CaMNi, aDe CaCiNg KaT B****T DiE..

dah beberapa ari ummi tengok zahra tido pesen tertonggeng macam kat bawah ni..risau plak tengok zahra tonggeng macam tu..opah kate cacing kot..pastu mama cu pun kata bende yang same..yelah, diorang kan orang yang terlibat dengan perubatan..ntah lah ummi pun tak pasti..ader sape-sape tahu pasal ni..tapi, sekarang dah tak tido macam tu dah..yelah kot cacing..hehehe..
lena nyer tido..
tengok tu..sampai tertonggeng camtu skali..

1 comment:

Qistina's Mama n Abah said...

a'ah..ramai org ckp mcm tu ummi zahra. sha pun dengar mcm tu. Tina pun suka tido cenggini punya pesen...lena bebeno kalau tido pesen nih..hikhikhik...