Wednesday, December 9, 2009

KiSaH HaRi RaYa HaJi

Ni semua citer yang tertunggak..orang lain semua dah nak masuk krisamas..tapi ummi baru terhegeh-hegeh nak cerita pasal hari raya haji..raya haji ari tu memang tak pegi mane-mane..rileks duduk umah jer..abah ajak kuar..tapi ummi sangat malas..keputusan nyer memang tak pegi mane-mane..pagi raye tu ape lagi..ummi pun masak lah nasi beriyani..first time masak sendiri tau tanpa pertolongan opah..hihihi..bangga kejap..ummi masak kat umah ummi, opah masak kat umah opah..pastu tukar-tukar juadah lah..hehehe..so, nilah hasil masakan nasi beriyani ummi..nampak sedap tak..???

nasi beriyani..

ayam masak merah..

dalca..

acar timun..


1 comment:

lily azliyana @ mama zara said...

waahhhh..terernya ummi Zahra masak nasi beriyani sndiri. sgt kagum oker..=p