Monday, December 14, 2009

HaRi BeRGeMBiRa ZaHRa..

selepas seharian berehat kat umah mase raye haji, sok nyer abah bawak ummi dan zahra pegi jalan-jalan..tengahari baru kluar..lepas sarapan kat umah..mule-mule tu abah bawak pegi KLCC..saje jer nak jalan-jalan ke sane..ummi pun dah lame tak pegi sane..konon nye nak pegi kinokuya.. nak cari buku yang lily pernah beli utk her zara..tapi ummi tak jumper lah + keadaan orang yang penuh dalam kedai buku tu..so, jalan-jalan jer bagi zahra tengok orang..then, makan-makan kat food court KLCC..mase tengah makan zahra tido..lepas makan, kitorang un balik dan menuju plak ke Mines..sekejap jer..tak lame..kat Mines ummi beli patung patrick untuk zahra..

abah & zahra..ikut muka ummi ke abah..??
ceria nyer zahra..sweet jer..
cak ummi..
tomot nyer mulut zahra..
macam orang besor..sibuk nak makan ais krim abah..


lepas pegi Mines, abah terus bawak zahra & ummi ke umah mak tok..mak tok baru sampai dari kedah..duduk kat sane sampai kol 9 lebih, pastu balik..singgah pasar malam jap..beli nasi lemak..tengok jelah aksi manja zahra ni..tapi kali ni, takde pun gambor dengan ummi..huhuhu..
main dalam khemah kakak feeya..
suker nyer zahra..
masam nyer muke..



3 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

waa..seronoknya zahra gi jalan2 ek.siap makam eskrem lagi..=D

nway, nk cari buku mcm Zara tu kena cr kat bahagian budak2..dkt2 ngan kaunter. tp sane mmg ramai org. susah2, cari kat mph jek. byk gk pilihan buku..=)

@>--ummi zahra--<@ said...

yeke..nanti nak pegi mph kat alamanda lah..cari kat situ plak..

CuTeMiUt78 said...

wah..best je zahra dpt jenjalan