Saturday, October 23, 2010

Rindu nyer nak ber blog..

rindu nyer nak ber blog..lame dah ni tak update..sebab pc kat opis rosak..huhuhu..nak update kat umah mak plak, baru jer bukak lappy, muncul lah si zahra dan mula menekan2 papan kekunci itu..hihihi..maka, kesudahan nya, baik ummi tutup jer lappy tu..

3 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

yekla..lame blog ni sunyi sepi..harap cpt ok la pc opis tu yek..leh smbung cerite ceriti psl zahra..hehehe

nway, Zara dl kecik2 pon suka kcu laptop..tp sejak dh besar die dh pndai wat hal sndiri dah..dh sibuk main menan jek time malam2 tuh..=p

Diamilikku said...

takpe...sesekali ada muncul jugak kira okaylah kan..hehehheh...dari takde langsung....susah nak berblog sambil menguruskan rumahtangga ni...su pun balik umah jangan harap ahh nak boleh on lappy...kem salammmmmmm...alesha ngan aisy yang semakin melasak menyukarkan segala2nya

@>--ummi zahra--<@ said...

tq lily..tq sue..kerana masih sudi jengah blog kite..